Love

Love

I love her but she.....

خواب.......

In The Name Of God

من آن  را به صدای قدم پیک بشارت دادم

و به آنان گفتم:

                       هر که با فرع صبا دوست شود

                                              خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ

                                             کار ما شاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشیم

                                               کار ما شاید این است

که میان گل نیلوفر سرخ

                                               پی آواز حقیقت بدویم

زندگی آشتی کردن در خوضچه ی اکنون است!

 



نویسنده: Mahdi ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام اسم من مهدی و این وب رو درست کردم تا نوشته هام رو توش بزارم و یه نفر به درد و دلم گوش بده!خوش حال میشم اگه نظر بدید!


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1lone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM